Гарантії
Шановні клієнти! На усю нашу продукцію ми надаємо гарантію до 12 місяців!
Ми завжди будемо з вами і підтримаємо вас протягом всього часу використання дверей! Не кинемо вас у біді, якщо з дверима щось станеться, в найкоротші терміни усунемо усі недоліки!
Гарантія на дверях, які дає виробник, є одним з ключових моментів в якісному обслуговуванні споживача. Час гарантії залежить від типу дверей. Для збільшення терміну служби міжкімнатних дверей слід знати, що установка повинна робитися тільки після закінчення будівельних і обробних робіт, пов'язаних з сильним виділенням вологи і пилу. До таких робіт відноситься бетонування і обштукатурювання, білення і фарбування, поклейка шпалер і укладання плитки. Монтаж дверей повинен здійснюватися тільки фахівцями.
Ми несемо гарантійні зобов'язання тільки тоді, коли проводимо повний комплекс послуг. У цей комплекс входить вимір, доставка, підйом і установка дверей нашими фахівцями. Також потрібна правильна експлуатація дверей самим покупцем. Монтаж і подальша експлуатація міжкімнатних дверей повинна проходити при температурі повітря від + 15 до +30 градусів за Цельсієм, при відносній вологості повітря від 30 до 60 %.
Покупець повинен знати, що, отримуючи замовлення, слід уважно оглянути двері у присутності кур'єра. Усі претензії на вигляд і параметрам замовлення приймаються тільки у момент доставки. Не розкриваючи упаковку товару, поверніть замовлення кур'єрові - ми обов'язково його замінимо.
Ми неодмінно виконаємо свої гарантійні зобов'язання і сервісне обслуговування, якщо у покупця є платіжні документи з друком фірми продавця. Ці умови жодним чином не ущемляють законні права споживача, наданих йому чинним законодавством.
Що робити якщо ви виявили брак або не працюють двері?
Найважливіше - усі претензії за якістю товару, браку, рекламаціям ми приймаємо виключно письмово на пошту
nicedoorshop@gmail.com
- Зробити фотографії(чим більше, тим краще), можна Відео що б було видно, що саме має дефект, загальний вигляд усієї конструкції;
- Фото товарного чека або договору;
- Словесний портрет проблеми;
- Ваші побажання по виправлення цієї ситуації;
Зверніть увагу на такі важливі нюанси!
Ми не відправляємо майстра на ремонт без розуміння проблеми. Спочатку фото - потім плануємо рішення - потім відправляємо майстра. Чим більше і детальніше ви надасте нам інформації - тим швидше і якісніше ми зможемо розв'язати проблему.
З моменту передачі товару, в нашому випадку дверей, ризик випадкової втрати або її ушкодження повністю переходить до споживача.
Випадок визнається гарантійним:
- Двері змінили геометрію;
- Сталося руйнування конструкції;
- Виникли відшаровування шпона і тріщини шириною більше 1 мм.
Випадок не визнається гарантійним:
- На дверях є ушкодження механічного характеру, які з'явилися в результаті механічних дій. Прикладом може служити будь-яке ушкодження, нанесене самим споживачем внаслідок не обережного відношення до дверей;
- Двері встановлені до початка або під час ремонтно - будівельних робот, полотно дверей було забруднене шпаклівкою, шпалерним клеєм, фарбою, або стала відшаровуватися шпона в результаті підвищеної вологості повітря в приміщенні;
- Було неправильне зберігання, доставка, установка дверей з порушенням технології установки, з невірним використанням інструментів, а також була неправильна експлуатація дверей;
- Двері використовуються не за призначенням. Наприклад, двері, які призначені для використання в приміщенні встановлюють на вулицю;
- Вхідні двері з покриттям ПВХ в приватний будинок встановлені з сонячного боку, без захисту від дії прямих сонячних променів і атмосферних опадів;
- Відносна вологість в приміщенні вище 60%.
Варіанти проблем на адресі:
Фабричний брак - відклеюється плівка, шпон, змінилася геометрія дверей.
Механічне ушкодження - подряпина, удар, горбок, крапочка і інше.
Поломка - заклинив замок, зламалася ручка, не спрацьовує фіксатор.
Затирає двері - оскільки двері виготовляються з дерева і МДФ, в різний час року трохи розширюються і звужуються, буквально на декілька міліметрів, це не помітно оку, але відразу відчутно, двері туго починають закриватися. Найчастіше це відбувається в моменти включення і виключення опалювання.
Так само варто врахувати, не усі проблеми ми усуваємо безкоштовно. Проблеми, що виникли унаслідок клієнта, будівельників, клімату в приміщенні - усуваються за рахунок клієнта.
Як швидко мені усі полагодять?
Звичайно ж ми постараємося швидко вирішити ваше питання, проте варто розуміти, що у майстрів є графік. Так само варто врахувати, що для деяких видів ремонту потрібно деталі, які робить виробник деякий час.
Якщо у вас фабричний брак, тоді процес трішки затягується. Ми відправляємо пакет документів (фото, відео, чек, договір, словесний портрет) на фабрику і чекаємо від них рішення. Це може зайняти час, після чого фабрика дає нам відповідь на запит, і ми його вже озвучуємо вам.