Топ категорії
Швидкий перехід

Замов двері заразОТРИМАЙ БЕЗКОШТОВНИЙ ЗАМІР

Власне виробництво вхідних дверей, індивідуальні замовлення

Гарантії

Шановні клієнти! На усю нашу продукцію ми надаємо гарантію до 12 місяців!

Ми завжди будемо з вами і підтримаємо вас протягом всього часу використання дверей! Не кинемо вас у біді, якщо з дверима щось станеться, в найкоротші терміни усунемо усі недоліки!

Гарантія на дверях, які дає виробник, є одним з ключових моментів в якісному обслуговуванні споживача. Час гарантії залежить від типу дверей. Для збільшення терміну служби міжкімнатних дверей слід знати, що установка повинна робитися тільки після закінчення будівельних і обробних робіт, пов'язаних з сильним виділенням вологи і пилу. До таких робіт відноситься бетонування і обштукатурювання, білення і фарбування, поклейка шпалер і укладання плитки. Монтаж дверей повинен здійснюватися тільки фахівцями.

Ми несемо гарантійні зобов'язання тільки тоді, коли проводимо повний комплекс послуг. У цей комплекс входить вимір, доставка, підйом і установка дверей нашими фахівцями. Також потрібна правильна експлуатація дверей самим покупцем. Монтаж і подальша експлуатація міжкімнатних дверей повинна проходити при температурі повітря від + 15 до +30 градусів за Цельсієм, при відносній вологості повітря від 30 до 60 %.


Покупець повинен знати, що, отримуючи замовлення, слід уважно оглянути двері у присутності кур'єра. Усі претензії на вигляд і параметрам замовлення приймаються тільки у момент доставки. Не розкриваючи упаковку товару, поверніть замовлення кур'єрові - ми обов'язково його замінимо.

Ми неодмінно виконаємо свої гарантійні зобов'язання і сервісне обслуговування, якщо у покупця є платіжні документи з друком фірми продавця. Ці умови жодним чином не ущемляють законні права споживача, наданих йому чинним законодавством.

Що робити якщо ви виявили брак або не працюють двері?

Найважливіше - усі претензії за якістю товару, браку, рекламаціям ми приймаємо виключно письмово на пошту

nicedoorshop@gmail.com

  1. Зробити фотографії(чим більше, тим краще), можна Відео що б було видно, що саме має дефект, загальний вигляд усієї конструкції;
  2. Фото товарного чека або договору;
  3. Словесний портрет проблеми;
  4. Ваші побажання по виправлення цієї ситуації;
Зверніть увагу на такі важливі нюанси!

Ми не відправляємо майстра на ремонт без розуміння проблеми. Спочатку фото - потім плануємо рішення - потім відправляємо майстра. Чим більше і детальніше ви надасте нам інформації - тим швидше і якісніше ми зможемо розв'язати проблему.

З моменту передачі товару, в нашому випадку дверей, ризик випадкової втрати або її ушкодження повністю переходить до споживача.

Випадок визнається гарантійним:
  1. Двері змінили геометрію;
  2. Сталося руйнування конструкції;
  3. Виникли відшаровування шпона і тріщини шириною більше 1 мм.
Випадок не визнається гарантійним:
  1. На дверях є ушкодження механічного характеру, які з'явилися в результаті механічних дій. Прикладом може служити будь-яке ушкодження, нанесене самим споживачем внаслідок не обережного відношення до дверей;
  2. Двері встановлені до початка або під час ремонтно - будівельних робот, полотно дверей було забруднене шпаклівкою, шпалерним клеєм, фарбою, або стала відшаровуватися шпона в результаті підвищеної вологості повітря в приміщенні;
  3. Було неправильне зберігання, доставка, установка дверей з порушенням технології установки, з невірним використанням інструментів, а також була неправильна експлуатація дверей;
  4. Двері використовуються не за призначенням. Наприклад, двері, які призначені для використання в приміщенні встановлюють на вулицю;
  5. Вхідні двері з покриттям ПВХ в приватний будинок встановлені з сонячного боку, без захисту від дії прямих сонячних променів і атмосферних опадів;
  6. Відносна вологість в приміщенні вище 60%.

Варіанти проблем на адресі:

Фабричний брак - відклеюється плівка, шпон, змінилася геометрія дверей.

Механічне ушкодження - подряпина, удар, горбок, крапочка і інше.

Поломка - заклинив замок, зламалася ручка, не спрацьовує фіксатор.

Затирає двері - оскільки двері виготовляються з дерева і МДФ, в різний час року трохи розширюються і звужуються, буквально на декілька міліметрів, це не помітно оку, але відразу відчутно, двері туго починають закриватися. Найчастіше це відбувається в моменти включення і виключення опалювання.

Так само варто врахувати, не усі проблеми ми усуваємо безкоштовно. Проблеми, що виникли унаслідок клієнта, будівельників, клімату в приміщенні - усуваються за рахунок клієнта.

Як швидко мені усі полагодять?

Звичайно ж ми постараємося швидко вирішити ваше питання, проте варто розуміти, що у майстрів є графік. Так само варто врахувати, що для деяких видів ремонту потрібно деталі, які робить виробник деякий час.

Якщо у вас фабричний брак, тоді процес трішки затягується. Ми відправляємо пакет документів (фото, відео, чек, договір, словесний портрет) на фабрику і чекаємо від них рішення. Це може зайняти час, після чого фабрика дає нам відповідь на запит, і ми його вже озвучуємо вам.

menu